Wednesday 10 October 2012

ESP Terbaik Untuk Dalaman dan Luaran Anda..!!!


ESP memang HEBAT!! Itu je yang mampu saya katakan. Ramai yang telah berpuas hati dengan ESP dan berulang kali membeli produk ini. ESP adalah di antara HOT PRODUK dari SHAKLEE kerana ia sesuai untuk semua peringkat umur dan juga mempunyai pelbagai kelebihan dan khasiat tersendiri. Ibu-ibu yang menyusukan bayi juga mengamalkan ESP ini untuk melancarkan proses penyusuan disamping dapat menaikkan seri wajah, tubuh badan yang sihat dan cergas sepanjang masa. ESP juga dapat memberikan tenaga sehingga berjam jam lamanya.

ESP juga dapat membantu mencantikkan dan memelihara kulit. Ramai juga di antara customer-customer saya yang belum berkahwin berulang-ulang membeli dan mengamalkan ESP dan Vitamin E untuk kecantikkan kulit mereka. Memang inilah kelebihan supplement Shaklee. 100% semulajadi dan mudah diserap oleh badan untuk memberi kesan yang maksimum. Kenapa ESP?


Kenapa ESP Menjadi Pilihan Ramai Dan Menjadi HOT PRODUK Kami?

  • Menjadikan kulit muka cantik, halus, gebu dan berseri
  • Memberi tenaga menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih
  • Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu lebih cepat dan banyak
  • Membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim menjadikan bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
  • Membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum
  • Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur
  • Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan
  • Bantu hilangkan parut jerawat di muka
  • Untuk yang mengalami masalah kesuburan, ESP bantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat

ESP memang banyak kebaikan dan fungsinya. Sesiapa sahaja boleh mengamalkan ESP dalam kehidupan seharian baik lelaki mahupun perempuantua atau mudasudah berkahwin atau belum berkahwinibu menyusu atau tidak menyusu. Pendek kata, ESP memang sesuai untuk semua golongan dan peringkat umur dalam membekalkan tenaga untuk aktiviti harian.


Masih ragu-ragu? Lihat sendiri testimoni mereka yang telah mencuba ESP:


Testimoni 1:




Testimoni 2:












Testimoni 3:

















Testimoni 4:



























Memang betul ESP bukan sahaja bertindak sebagai milk-booster untuk membantu melancarkan penyusuan dan menambahkan susu badan, malah ESP juga mencantikkan kulit, menghilangkan parut jerawat, menaikkan seri wajah dan membuatkan badan lebih bertenaga. Dengan pelbagai keistimewaan, anda pasti berpuas hati dengan kesannya. Pendek kata, ESP merupakan asas kepada pengambilan supplement kerana protein di dalamnya berfungsi dalam pembentukan sel-sel baru dalam tubuh kita menggantikan sel-sel yang mati atau rosak. Apabila sel-sel kita sihat, insyaAllah segala nutrien yang baik akan dapat diserap dengan berkesan.

BONUSnya kulit gebu, cantik berseri & lebih anjal daripada biasa!!

Sesiapa yang belum mencuba ESP ini, cuba-cubalah!! Anda pasti jatuh hati pada ESP ini..!!


Sekiranya anda berminat dengan sebarang product di Shaklee, anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 019-3902737 (call/sms) atau add FB saya Fadiah Zuki atau like page saya di FB http://www.facebook.com/dyashaklee. Pastikan anda membeli dari saya atau mana-mana pengedar sah Shaklee bagi mendapatkan panduan makan yang berkesan. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER DAISYMOMMYBIZ


* Testimoni ini adalah pengalaman pengguna sendiri. Kesan adalah berbeza kepada setiap individu. Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment